perjantai 19. syyskuuta 2025

Päivä mennyt syöden sakkia pelaten kaverin kanssa. Pari huurteista otimme sain nukuttua päiväunet mitkä todella hyvää teki. Valvoin viime yönä ja olin tänään todella väsynyt. Kun piti kaverini työntää rullatuolilla kauppaan. Siltä lähti sähkötuoli se oli rikki. Talomme touhut vaan herkkää kaveria rassaa ja vie yöunet.

Ulkomaat minua kutsuu olen saanut suomesta ja suomalaisista ihan tarpeekseni. Harmihan se on kun piti olla kotimaani isieni maa minkä isoisäni kädellään lunasti minullekkin. Mutta niin paljon suomessa kärsineenä kymmeniä vuosia, alkaa minulle riittämään. Pahuutta kokeneena vuosia monelta taholta haluan päästä rakkauteen ulkomaille mitä Turkissakin sain. Kyllä kaduttaa kun kolmet perinnöt panin menemään, enkä muuttanut rahojeni kanssa rakkauden maahan. Olisin päässyt nauttimaan elämästä tämä on ollut suomessa helvettiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...