perjantai 19. syyskuuta 2025

Päivä mennyt väsyneenä eilen illasta kahden kaverin kanssa istuimme iltaa pelaten sakkia ja vähän kaljaa maistellen, Nukuin taas huonosti rassaa vaan kaikki paska elämääni.

Alkoi asiat menemään vitulleen talossamme, mikä herkkää taiteilijan siuluani rassaa pahoin. Ikävä kun uneni ovat menneet ihan perseelleen, ja se rassaa sairasta sydäntäni ja herkkää mieltäni. Minulla ei ole talossa enään mitään, kun naamani ei miellytä ihmisiä. Siksi en enää osallistu talomme yhteisiin tilaisuuksiin. Ikävää yksinään viettää aikaa, kaveri käy välillä kaljalla ja syömässä kun teen sillekkin ruuat. Yksinäisen ihmisen elämä ei ole mukavaa ei yksinäisyyttä meinaa kestää. Ihminen kaipaa sosiaalista kanssakäymistä toisten kanssa. Mutta tässä talossa se ei onnistu kun päälleni alettiin valehtelemaan pahoja asioita. Huomasin jo tullessani talon paska touhun kun vanhat sairaat ihmiset puhuivat paskaa toistensa takana. Ja minä en semmoisesta tykkää enkä kuuntele, kun en tunne tapauksia ja tilannetta.Toki tein virheen kun kipuihin ja suruuni hiukan brändiä otin. Mutta viina on viisasten juoma ei sen takia pidä alkaa päälleni valehtelemaan. Katson nyt kenet siitä tilille vedän, asianakjajani sanoi että minulla on laki ja lääketiede niin hyvin hallussa että riittää kun hän tulee videoan välityksellä keskusteluun.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...