maanantai 15. syyskuuta 2025

Päivä puolessa yksin kämpillä jumittaen. Pitkäksi käy aika kun ei kavereita eikä naista ole.

Ikävä on linnojen hyviä aikoja kun oli paljon minulle silloin kavereita. Linnoissa oli aina puntti kavereita ja pelikavereita, töitä tehtiin yhdessä. Minulla ei ole siviilissä yhtään mitään siksi tulee pullosta helposti paras kaveri. Alkaa sitä seurustelemaan viinapullon kanssa helposti, mikä ei hyvä ole. Pullo on yksinäisen paras kaveri usein saa siitä seuraa. Vanhana ei vaan kunto kestä ryyppäämistä. Nyt kone seis ja päiväunille alkaa väsy painamaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...