perjantai 19. syyskuuta 2025

Kaverini rapustani toi minulla yhden asuntonsa avaimen talteen. Oli siltä jäänyt eilen avaimensa asuntoonsa maksoi huoltomiehen avaaminen 80 euroa. Se on todella iso raha eläkeläiselle.

Minulla pysyy avaimensa tallessa ja tulee halvemmaksi hakea se minulta jos avain unohtuu. Minäkin kysyin ihmisiltä jos annan vara avaimen jollekkin jos jää asuntoon. Sanoi mammat ettei täällä uskalla antaa avaintaan kenellekkään. Johan on perkele talo vanhoja sairaita ihmisiä täynnä eikä uskalla luottaa. No kyllä todella huomasin porukassa muutakin kun varoituksen minulle järjestivät. Toki ei olisi minun pitänyt brändiä ottaa yksinäisyyteen kipuihin ja suruuni. Mutta siitä haastemiehen kautta varoitus, ei kiitos minulle riittää tämän talon palvelut. Lähden ulkomaille niin nopeasti kun pääsen, haluan päästä rauhaan ja rakkauteen. Olen saanut suomesta ihan tarpeekseni tämä maa mättää todella pahasti. Hupituomioita, tulipaloissa olleena mitkä tahallaan on aiheutettu, pakkohoitoja, pakkolääkityksiä syyttä. Ei kiitos suomi ja suomalaiset minulle riittää palvelunne.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...