lauantai 20. syyskuuta 2025

Laitoin pöydän koreaksi pullat hunajan sekä sokerin. Joimme kaakaot ja söimme pullaa oli maistuvaista. Mukava aamun avaus meillä.

Kävin vantaan sininauhan sahatien talossa verto koulutuksen ja hommasin hygienia passin. Autan mielelläni ihmisiä sen minkä pystyn ja jaksan mutten sido itseäni liian tiukkaan mihinkään ylimäääräiseen. Pitää minulla tässä iässä olla oma elämä vielä kun tuli toi sydän sairaus. Ei jaksa enää repiä itseään liikaa joka suuntaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...