sunnuntai 28. syyskuuta 2025

Soitin apteekkiin kysyin sydänlääkkeen hintaa. Oli minulla tilillä yli kymppi ja hiukan massissa. Poljin apteekkiin huonossa hapessa sain sydänlääkkeen ja särkylääkkeen räkätautiin.

No nyt on sydänlääkettä, otin vaan yhden paketin on siinäkin 100 tablettia. Halusin ostaa myös särkylääkkeen huonoon kipeeseen olooni ja räkätautiin. Laskee sydänlääke verenpainetta mikä minulla koholla on ollut. Eteisvärinälleni on kohonnut verenpaine pahaksi. Olen nyt ollut neljä kertaa peräkkäin räkätaudissa. Henki ollut tukossa ja räkää tulee keuhkoista. Ihmettelen mikä minua vaivaa kun jatkuvasti olen kipeä. Otimmehan kyllä brändiä ja kaljaa jonkun verran, kai se herkistää sairastumisille. Yritän päästä uskovaiseen KAN- kotiin. Olin aikoinaan Porvoon Bethelem kodissa ja Selkin Uuden- Kasvun kodissa ja koko ajan raittiina. Oli minulla auto ja moottoripyörää niissä. Elämä oli niihin aikoihin mukavaa ja elämisen arvoista. Olen ollut melkein kymmenen vuotta raittiina, mutta kun Pia tippui koneella ja kuoli meni siinä 7 henkilöä Pia yhtenä. Silloin repesin juomaan kosketti Pian kuolema minua niin paljon. Tippui kone vuonna 89 se oli suomessa paha mälli.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...