Sain apteekista sydänlääkkeeni ja särkylääkkeen, kipeään olooni. On toi sydänlääke tärkeä muuten voi mennä henki ennen aikojaan. Eipä tämmöisessä yksinäisessä elämässä ole mitään järkeä. Poikani perheineen ei minusta yhtään välitä, eikä siskoni pidä yhteyksiä. Hoidin poikaani lapselle tärkeimmät 7 ensimmäistä vuotta, neuvolat, hammashoidot syötin tuttipullosta kun se vieressäni nukkui äitiyspakkaus laatikosta saamalla sängyllä.
Nykyään minä en ole pojalle perheineen yhtään mitään. Kuolla meinasin sydänjuttuun silloin sain pojan hetkeksi puhelimeen, mutta keskustelu jäi pariin sanaan. En vaan ymmärrä miksi ne on välit lyöneet poikki, pojan lapsetkin alkaa olemaan aikuisia luulisi että papa Kai olisi niille jotain.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti