torstai 11. syyskuuta 2025

Tein kanaviilokkia ja keitin perunat kaverin kanssa syötiin. Oli todella hyvää ruokaa maistui meille.

On ollut vatsani outo pitkään muutenkin olen ollut pitkään kipeä. Räkätautia ja yskää on ollut pitkään, hain tänään apteekista astmapiipun mitä en ole vuosiin tarvinnut. Ostin myös imeskely tapletteja strepsilsiä sekä vatsalääke gaviskolia jos niillä oloni paranisi. Vatsani on ollut outo pitkään toimii se miten sattuu, toki olet ottanut brändiäkin reilustikkin. Ja se kyllä vaikuttaa elimistön kontoon nyt täytyy lyödä jarrua ryyppäämiseen oikein kunnolla. Pitäisi minun saada uusi sydänlääke ja se ei yhtään hyväksy viinaa. Kyllä elämän pitää voittaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...