torstai 11. syyskuuta 2025

Heräten turhan aikaisin kello 3 yöllä. Ei vaan väsyttänyt enää ja huono olo piti hereillä, oksettaa ja paska lentää joku minua vaivaa kun olen jatkuvasti kipeä.

Räkä lentää ja saa yskiä aamusta keuhkojaan pihalle. Ostin eilen astmasumute ventolinen jos se auttaisi yskään ja hengen ahdistukseen. En tiedä johtuuko yskäni sydämen vajaatominnasta eli eteisvärinästä. Toki otin brändiä kipuihini ja suruuni sekin kyllä herkistää sairauksille. Nyt löin brändin katki alkoi vaan taas tulemaan mitta sitäkin leikkiä tarpeeksi. Voin ottaa mutta mielummin olen ottamatta kyllä se juopottelu on nähty. Eikä elimistöni kestä enää tässä iässä juopottelua sydämeni kärsii pahoin ahdistaa henkeä ja sydän hakkaa kierroksilla. Olin melkein kymmenen vuotta raittiina kun naiseni lupasi minua sen ajan odottaa. Kyllä siinä ajassa silmät jo aukesi elämään tuli uudet arvot. Mutta tippui Pia Saari Ukkola koneella suomessa vuonna 89. 7 siinä onnettomuudessa kuoli Pia yhtenä. Silloin repesin juomaan, mutta se viinapiru oli päästäni kuollut. Eikä krapuloita enää vanha mies kestä millään on se niin pirullinen tauti ja vielä itse aiheutettu. Pitäisi minun saada uusi verenohennuslääke mikä vaatii päihteettömyyden mihin olen sitoutunut. Kyllä elämän pitää voittaa ja raittius on parasta huumetta. Jos pystyisi taas olemaan kymmenen vuotta raittiina varmaan elämä kiittäisi jos vaan elinpäiviä riittää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...