lauantai 4. lokakuuta 2025

Aamu joutaa heräsin taas jo yöllä, onneksi sain aamusta vielä nukuttua. En ole koko päivää taas silmät ristissä. Nyt ihan skarppi olo ja virkeä uuteen päivään.

Mukava aamu kun nukuin aamusta jonkun aikaa, teki unet hyvää öisen valvomisen jälkeen. Menin kyllä aikaisin nukkumaan illasta, mutta heräsin turhan aikaisin eikä uni enää yöllä tullut. Keitin aamusta kahvit ja paistoin perunoita ja pakaste juureksia, muuta ei enää olekkaan minulla. Täytyy lähteä kauppaan jossain vaiheessa, mietin tehdä makkarakeiton. En kyllä oikein makkaran ystävä ole, se on aika turhaa mössöä. Olin pitkään vegaani ja kasvisruokailija ja kunto oli hyvä siihen aikaan. Kesäkeittokin olisi hyvää ja kevyttä ja terveellistä. Täytyy nyt keventää muutenkin ruoka tottumuksia, kun teemme kaverin kanssa usein makaroni jauheliha ruokaa. Se on helppo ja halpa ruoka mutta alkaa paistettu jauheliha jo maistumaan pahalle. Pitää lihaa muutenkin vähentää ruuastani ja alkaa enemmän kasviksia ja hedelmiä syömään. Kun minulla hyvin rahaa oli söin parasta ja terveellistä, kunto pysyi hyvänä siihen aikaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...