lauantai 11. lokakuuta 2025

Aamu joutaa taas tulee pitkä yksinäinen pyhäpäivä. Odotan vaan pääsyä asumaan omieni pariin, jos se nyt vaan toteutuu. Harmittaa vaan kun kolmet perinnöt sain etten tajunnut muuttaa ulkomaille.

Ankeeta on elämä ikävä on vankiloiden hyviä aikoja. Oli siellä linnassa kun linnassa paljon kavereita. Siviilissä minulla ei kavereita ole ollenkaan, yksi kaveri käy syömässä laittamaani ruokaa ja pelaamme välillä. Mutta kun kaveri on niin perso kaljalle ja viinaakin menee, en niin välittäisi sen seurasta. Kun minäkin haluaisin olla raittiina, mutta seurakin tekee kaltaisekseen, se on vaikeaa olla kuivana itsekkään jos juoppojen kanssa vaan seurustelee. Otin brändiä kipuihin, suruuni ja yksinäisyyteen, johan tuli ongelmia talon porukan kanssa. Jouduin putkaan en tehnyt kumminkaan mitään pahaa, olin vaan asunnollani juovuksissa. valehtelivat päälleni varoituksen talon porukka tai joku talossa. Ihan hirveitä olivat valehdelleet varoitukseen, miksi siis näin teitte mikä ei paikkaansa pitänyt. Se oli hirveetä luettavaa, miksi siis, toki myönsin tehneeni virheen kun viinaa otin. Mutta miksi toiset saavat juoda talossa. No olen sanonut talon porukalle että häivyn heti kun saavat seniori ohjaaja ja sossu järjestettyä minulle päihteettömän rehellisen paikan. Tulee ne keskiviikkona minua tapaamaan, yritän päästä oikeiden uskovaisten yhteisöön. Jos enään onkaan rehellisiä kunnon uskovaisia, kun olen joutunut olemaan olosuhteiden pakosta tekouskovaisten paikoissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...