Olen nyt ollut talossamme kusi sukassa varoituksen jälkeen, harmittaa vaan kun en enää osallistu edes talomme tilaisuuksiin, grillauksiin enkä muihinkaan piha tilaisuuksiin. En mene edes ulos jos talon porukkaa on pihalla, jos ei naamani miellytä en todella sitä niille näytä. Niin rankkaa tekstiä olivat jotkut tai joku valehdellut varoitukseen. Miksi sitä vaan todella kysyn. Toki tein virheen kun kipuihini, suruuni ja yksinäisyyteen otin brändiä. Muutenkin todella ihmettelen kun toiset saa elää kun pellossa mutta toisia kiusataan ja tuomitaan siitä. Eihän ryyppääminen ole järkevää, mutta minäkin herkkänä elämäntaiteilijana retkahdan helposti. Seurakin tekee kaltaisekseen ja talossa kyllä joille juomat maistuu. Minä nyt pyysin anteeksi talomme ihmisiltä ja lupasin parantaa tapani.
Nyt olen terveysasemalla kontrollissa kun uutta verenohennuslääkettä ei anneta ennen kun olen päihteetön. Tulee keskiviikkona seniori ohjaaja ja sossu minua tapaamaan, katsovat minulle päihteetöntä paikkaa. Yritän päästä kunnon uskovaisten yhteisöön rauhan ja rakkauden ilmapiiriin. Semmoiseen missä ei pakoteta hullun lääkkeitä syömään, mitkä pilaa ihmisen elämän täysin. Niillä pyhän hengen kosketuskin häviää täysin ja kaikki muukin inhimillisyys ja muutkin asiat menee pieleen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti