maanantai 13. lokakuuta 2025

Melko hyvin nukkuneena aikaisin pystyyn, Aamupala syöty kaveri kävi aamusta naapurista sidottamassa pitkän tukkansa poninhännälle .

Kaverini lähti aamusta kerhoonsa, minä polkaisin pyörälläni apteekkiin. Ostin Pegorionia vatsantoimintaan, särkylääkkeen kipuihini sekä nivelille ravintolisän. Löysin apteekista myös testosteroni tuotteen ilman reseptiä. Ostin sitäkin kun testosteronit laskee jo 35 ikävuoden jälkeen. On tuote masentuneisuuteen, lihaksille, panohaluihin myös, toivotaan että se toimii minulla. Menin apteekin jälkeen tuvalle oli siellä papin tilaisuus, lauloimme myös siellä. Viihdyn tuvalla kun se on seurakunnan touhuja, toivat kahvia pöytääni otin myös voileipää ja pullaa sekä pikkuleipiä. Mukava on aina hiljentyä tuvalla, mukavaa vanhempaa porukkaa on siellä. 

Olen nyt ollut talossamme kusi sukassa varoituksen jälkeen, harmittaa vaan kun en enää osallistu edes talomme tilaisuuksiin, grillauksiin enkä muihinkaan piha tilaisuuksiin. En mene edes ulos jos talon porukkaa on pihalla, jos ei naamani miellytä en todella sitä niille näytä. Niin rankkaa tekstiä olivat jotkut tai joku valehdellut varoitukseen. Miksi sitä vaan todella kysyn. Toki tein virheen kun kipuihini, suruuni ja yksinäisyyteen otin brändiä. Muutenkin todella ihmettelen kun toiset saa elää kun pellossa mutta toisia kiusataan ja tuomitaan siitä. Eihän ryyppääminen ole järkevää, mutta minäkin herkkänä elämäntaiteilijana retkahdan helposti. Seurakin tekee kaltaisekseen ja talossa kyllä joille juomat maistuu. Minä nyt pyysin anteeksi talomme ihmisiltä ja lupasin parantaa tapani. 

Nyt olen terveysasemalla kontrollissa kun uutta verenohennuslääkettä ei anneta ennen kun olen päihteetön. Tulee keskiviikkona seniori ohjaaja ja sossu minua tapaamaan, katsovat minulle päihteetöntä paikkaa. Yritän päästä kunnon uskovaisten yhteisöön rauhan ja rakkauden ilmapiiriin. Semmoiseen missä ei pakoteta hullun lääkkeitä syömään, mitkä pilaa ihmisen elämän täysin. Niillä pyhän hengen kosketuskin häviää täysin ja kaikki muukin inhimillisyys ja muutkin asiat menee pieleen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...