Mietin jo alkuun mihin tulin kun haukkuivat toisiaan takanapäin, mutta olivatkin taas haukutuiden kanssa kun paita ja perse. Eikö se ole kaksinaamaisuutta todella outoa, luulin että puhallamme yhteiseen hiileen talossa. Kun olemme vanhenevia sairaita ihmisiä melko kaikki talossamme. Minulle tuli vantaan sininauhan sahatien talossa, varpaastani ruusu ja myrkytystila sydämeen asti. Jouduin sen takia sairaalaan missä minut kuntoon saivat, paitsi että sydämeeni jäi jatkuva eteisvärinä. Kolmet lääkkeet menee nyt siihen, tulisi minulle uusi verenohennuslääke mutta se vaatii päihteettömyyden.
On minulla 2.11.2025 kontrolli terveysasemalla päihteettömyydestä, voivatko uuden lääkkeen määrätä. Toivotaan että kaikki menee hyvin, ja saan uuden lääkkeen mikä on minulle elintärkeä.
Itse jos olen raittiina en juoppoja jaksa yhtään, häiriköi ne ja ovat vaikeita ihmisiä. Mikään ei mene juopolle jakeluun vaikka mitä puhuu. Todella vaan talomme väkeä ihmettelen minulle varoitus valehtelemalla vielä siihen, muut saavat juoda.
Eilenkin oli lepopäivä pyhä, lähti yksi kaveri kuka ei talossa edes kirjoilla ole vaan asuu muuten äitinsä luona. Työntämään aamusta rullatuoli kaveria kaupalle, arvasin että taas juominen jatkuu vaikka pyhäpäivä oli. No kaverit olivatkin hetken päästä jo juovuksissa, kaveri oli taas illasta oveani koputtelemassa. Pääsisi rauhaan ja rakkauteen, olen vaan ollut tekouskovaistenkin paikoissa mitkä olivat kauheita paikkoja. Parissa oikeiden uskovien paikoissa olen ollut, niissä oli JUMALAN HENKI läsnä pyhän hengen kosketuksen siellä tunsi. Kunnon uskovien paikkoihin toivon pääseväni, olen saanut todella tarpeekseni juopoista, narkomaaneista, sekakäyttäjistä. Sekä pahoista valehtelevista ihmisistä. Se on vaan niin ikävää kun pahuus hallitsee, sanotaan että ihminen on pahin peto myös toinen toiselleen. No joka tapauksessa siunattua tätäkin päivää kunnon ihmisille muut saavat painua alempaan helvettiin. ISÄN POJAN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN AAMEN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti