sunnuntai 19. lokakuuta 2025

Kaverit alkoi juovuksiin tulemaan, joten halusin ne pois asunnostani. Valvoin kahteen asti yöllä kirjoitusteni parissa, heräten kello 9.

Mikään ei mene juopuneille päähän, pätkii niillä niin pahasti ajatus. Harmi kun otin brändiä kipuihin, suruuni ja yksinäisyyteen, tuli heti ongelmia talomme ihmisten kanssa. Toiset saa toiset eivät, ainahan ääntä tulee ryyppy porukassa. 

Onneksi on huomenna aamusta terveysasemalla, minulla tapaaminen seniori ohjaajan ja sossun kanssa. Haetaan minulle päihteetöntä rauhan ja rakkauden paikkaa. Mieluiten menisin oikeiden uskovaisten yhteisöön missä olisi JUMALAN HENKI läsnä. Olen ollut parissa oikeiden uskovaisten paikassa missä oli PYHÄ HENKI LÄSNÄ. Viihdyin niissä hyvin oli minulla siellä auto ja moottoripyöräni. 

Olen myös ollut pahoissa uskovaista esittävien paikoissa ne olivat järkyttäviä paikkoja. Tekivät ne minulle niin paljon pahaa, todella sekopäistä porukkaa niissä oli, ihmettelen miten tuollaisia paikkoja voi olla. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...