Onneksi on huomenna aamusta terveysasemalla, minulla tapaaminen seniori ohjaajan ja sossun kanssa. Haetaan minulle päihteetöntä rauhan ja rakkauden paikkaa. Mieluiten menisin oikeiden uskovaisten yhteisöön missä olisi JUMALAN HENKI läsnä. Olen ollut parissa oikeiden uskovaisten paikassa missä oli PYHÄ HENKI LÄSNÄ. Viihdyin niissä hyvin oli minulla siellä auto ja moottoripyöräni.
Olen myös ollut pahoissa uskovaista esittävien paikoissa ne olivat järkyttäviä paikkoja. Tekivät ne minulle niin paljon pahaa, todella sekopäistä porukkaa niissä oli, ihmettelen miten tuollaisia paikkoja voi olla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti