tiistai 7. lokakuuta 2025

Kävin aamusta kello 6.30 kaupassa ostin ison paketin kanaa ym. Vastustus kyvylle hyvää inkivääriäkin ostin ja hunajaa. Tein heti kämpilläni inkivääri juoman vedenkeittimeeni.

Minä löin korkin kiinni jo uuden verenohennuslääkkeen takia, vaatii lääkärit siihen päihteettömyyden. Ja kun talomme väki tai joku valehteli varoituksen päälleni kun brändiä otin. Etsimme minulle päihteetöntä paikkaa rauhan ja rakkauden paikkaa, mielummin uskovaisesta yhteisöstä. Missä ei hullun lääkkeitä pakoteta uskovaiseen työntämään. En ole koskaan linnoissakaan lääkkeitä syönyt ja olen 12 kertaa lusinut kuritushuone tuomiotkin, vankiohjaajana Riihimäen keskusvankilassa ollen. Ja Seutulan työsiirtolassa toimin urheiluvetäjän tittelillä. Olen monissa työsiirtoloissa lusinut ja sinne ei sekopäitä sairaita oteta ei nistejä eikä rapa juoppoja. Ainakin ennen oli kriteerit leireille kovat, piti kurissa ja herran nuhteessa vaeltaa siihen aikaan. Kunhan nyt vaan jaksan seniori ohjaajan ja sossun tapaamiseen asti. Huomenna on terveysasemalla Hyvinkään psyki polin porukan kanssa tapaaminen kello 14. Toivotaan nyt etteivät taas ala päätäni rassaamaan, silloin häivyn kyllä maailmalle pois pahasta maasta. Missä toiset elää kun pellossa ja toisten elämään puututaan kaiken aikaa. Jättäisivät nyt minut rauhaan yhteiskunta, toki apua saan seniori ohjaajaltakin ja toki tässä iässä sydänvikaisena apuakin tarvitsen. Yksinkin on ikävä vaeltaa tätä taivalta sairastelu jättää kyllä jälkensä enkä tarkoita psyykkistä puolta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...