maanantai 6. lokakuuta 2025

Nukuin illasta hetken oksettava olo pani nukkumaan. Heräsin kello 20.30 ja aloin kirjoittelemaan otin myös vatsan toiminta lääke pegorionin.

Ilta tuli ja heräsin kirjoittelemaan vielä. Huomenna on sitten minulla ohjelmaa lääkäri on terveysasemalla kello 12 tapaan seniori ohjaajan aulassa siellä kello 11.50. Hän tulee mukaan lääkärin tapaamiseen, en tiedä miksi ehkä haluaa autella minua vanhaa hörhöä. Se on mukava tyttö seniori ohjaaja on autellut minua paljon. En itse saanut kelasta edes huonekalu rahoja pani seniori ohjaaja tuulemaan johan sain 300 euroa huonekaluihin olisin saanut 500 euroa mutta kun minulla oli sänky, vähensivät siitä 200 euroa. Nyt on keittiön pöytä ja tuolit sekä keittiön lamppu, astioitakin tuli kierrätyskeskuksesta. Verhotkin sieltä tuli keittiöön. Nyt melatoni naamaan ja nukkumaan että olen huomisessa lääkärin palaverissa hyvässä iskussa. Se on ikävä jos olen huomenna väsynyt silmät ristissä, lääkäri tekee siitä kyllä omat johtopäätöksensä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...