keskiviikko 1. lokakuuta 2025

Oloni on parempi ostimme ruokaakin minkä kokkasin asunnollani meille. Huomenna aamulla pitäisi mennä labraan. 7.10.2025 on lääkäri tutkivat sydäntäni ja kondista.

Oloni on paljon parempi ahdistus on helpottanut räkä ei enää lennä. Kivut ovat helpottaneet syöty hyvin, kunhan nyt vaan saisi paremmin nukuttua se olisi tärkeää minulle. Uni on niin tärkeää aivot tarvitsee lepoa ja sydänkin on lihas. Toivotaan että ensi yön nukun paremmin, kun aamulla pitäisi selvitä labraan. Väsyneenä on niin ikävä toimia perjantaina tulee onneksi rahaa asumistuki. Viinaa enkä kaljaa en varmaan osta, se riitti taas osaltani. Pitää nyt järkiintyä lääkäri on 7.10.2025 seniori ohjaaja ja sossu tulee sen jälkeen asunnolleni. Puhumme muuttamisesta päihteettömään ympäristöön. Lähtisin mieluiten johonkin uskovaiseen yhteisöön pääsisin rauhaan ja rakkauteen. Sydänvikaisena ei saisi olla mitään stressaavaa elämä, rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto. JUMALAN rakkauden pitää viedä voitto

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...