torstai 2. lokakuuta 2025

Päivä mennyt labrassa ja sydän filmissä, lääkärin kanssa juteltu päihteettömyydestä uuden verenohennus lääkkeen käytöstä eteisvärinäni takia.

Oloni on parempi alkaa sairastelu olla voitettu oloni siitä vielä hutera. Kävin aamusta labrassa verikokeissa sekä sydänfilmissä. Juttelin pitkään lääkärin kanssa uudesta verenohennuslääkkeestä mikä vaatii päihteettömyyden. Kuukauden päästä on kontrolli että olen päihteetön, ja voidaan uusi lääke aloittaa. Olen siihen sitoutunut elämän pitää voittaa. Juomisesta tulee vaan harmia ja sairauksia elimistöni ei enää kestä sitä. Vanhaksi kun alkaa tulemaan ei sitä enää kestä niin kun nuorena. Seniori ohjaaja ja sossu tulee ensi viikolla tapaamaan minua, kun pitää minun päästä päihteettömään paikkaan. Mielummin menisin uskovaiseen yhteisöön missä olisi rauha ja rakkaus. Olen niissä ollut ennennenkin ja raittiina pysynyt. Pääni ei kestä rassaamista enkä hullun lääkkeitä ala syömään, niillä menee elämä täysin pilalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...