lauantai 4. lokakuuta 2025

Oloni parani huomattavasti kun pienet päiväunet sain otettua. Huonosti nukutun yön päälle, tein sellijumppia käsipainoilla pitkästä aikaa mikä hyvää teki.

Pumppasin käsipainoilla olkapäitä, pysty punnerrusta, hauista teki jumpat taas todella hyvää. Olen ikäänkun kipeä ellen tee treenejä, olen ajatellut taas aloittaa salitreenit. Ikäni treenanneena sitä kaipaa, kroppa vaatii kovaa treeniä. Siinä lepää koko bodi, pääkoppakkin pelaa paremmin ja saa lepoa. On otteeni vähän lipsunut treeneistä, toki olen ollut kipeä pitkään neljä kertaa peräkkäin oli räkätauti. Eteisvärinäkin sydämessä hiukan hiljentää tahtia, mutten periksi anna vaan treenaan sen minkä pystyn. Pyöräilen joka päivä eikä sydämeni siitä kärsi, ennen juoksin joka päivä kymppiä viittätoista kilometriä. Mutta jalakapallossa rikki mennyt polveni esti lenkkeilyn. Pyöräilyä polvi ei estä välillä polvet ovat kipeämmät välillä paremmat. Kaverini pyysi soittamaan mutta sekin meni päiväunille valvottuaan yöllä. Uni on todella tärkeä ihmiselle lepo on tärkeää aivot tarvitsee lepoa ja koko kroppa. Minua vaan rassaa kaikki talossamme toki omaa tyhmyyttäni kun brändiä otin ja siitä häiriötä porukan kanssa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...