lauantai 4. lokakuuta 2025

Univelkaa on minulla sen verran että nyt lepoa.

Alkaa jo rassaamaan huonot yö unet paineet ovat niin kovat. Hyvä että sain ryypyn katki kun uusi verenohennuslääke vaatii ihan päihteettömyyden. Onneksi tulee ensiviikolla seniori ohjaaja ja sossu luokseni katsomme minulle päihteettömän paikan. Olen pirun yksinäinen tässä talossa mikä mättää muutenkin en halua ryyppyväestä seuraa silloin ei itsekkään pysy kuivana. Pyrin uskovaiseen yhteisöön missä olen ennenkin ollut ja raittiina pysynyt. En halua juoppona hautaan mennä, olen vaan niin herkkä taiteilija sielu että retkahdan helposti, ja seurakin tekee kaltaisekseen. Mutta nyt tulee uusi verenohennuslääke mikä ei alkoa kestä ollenkaan, elämän pitää voittaa. Olin kerrankin melkein kymmenen vuotta raittiina mutta kun Pia tippui lentokoneella vuonna 89 suomessa missä kuoli 7 Pia yhtenä. Silloin retkahdin juomaaan se oli minulle niin kova paikka. Otin yhden melatonin äsken jos se unta antaisi, saisi nyt vaikka tunnin tirsat otettua sekin tekisi hyvää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...