perjantai 10. lokakuuta 2025

Päivä lähti käyntiin heräten yöllä jo 2.30 aikaisin toki menin nukkumaan. Kaveri kävi aamusta kylässä. Lähti se kaupoille kello 9 minä vähän söin ja nyt blogiani kirjoitellen. Kohta menen vielä sänkyyn ja koetan nukkua hetken.

Unet tekee vielä hyvää, mitä tässä kun eläkkeellä olen saa nukkua päivälläkin kun ei töitä ole. Kauppaan ei tarvitse minun tänään mennä, evästä on kaapissa riittävästi koko viikonlopuksi. En mielelläni tähän aikaan enää mene kaupoille. Aamusta kun se aukeaa kello 6.30 siellä on hiljaista siksi käyn silloin kaupassa. En viihdy ihmispaljoudessa olen niin erakko, siksi lapsesta asti viihdyin yksinäisyydessä, mitä synkempi metsä sitä paremmin viihdyin kuunnellen lintujen laulua. Olen niin paljon saanut ottaa paskaa vastaan, siksi yksinäisyys on parempaa. Linnoissa toki oli toisin, kun minulla siellä oli talossa kun talossa paljon kavereita. Viihdyin linnoissa siellä ei kiusattu ihmisiä siihen aikaan, kaikki olivat kavereita niihin hyviin aikoihin. Töitä tehtiin treenattiin kovaa peli kavereita oli aina sakkiin jatsiin ym. Työsiirtolatkin tuli tutuiksi seutula, mäntsälä, siuntio monet leirit kävin läpi. Viihdyin työsiirtoloissa kun siellä oli kuri ja herran nuhde, kun avotaloja ne olivat vaati niissä olo itsekuria ettei töpännyt mitään. Toki olen 12 kertaa lusinut Riihimäen Keskusvankilassa ehdin lusia kuritushuone tuomionkin kuri loppui vuonna 75.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...