perjantai 10. lokakuuta 2025

Päivä menee omalla painollaan . Aika käy täällä pitkäksi olen AA- kerhoon laittanut meiliä muttei sieltä ole kuulunut mitään.

Otin leipää ja pullia alhaalta yhteisestä tilasta talosta, yhden kaverin kaveri tuo aina välillä niitä sinne. Se on mukavaa saa sieltä aina ottaa leivät ja kahvi pullat. Meni aika paljon minulta parin päivän aikana kauppaan, kumminkin alkaa ruokatavarani vähenemään huolestuttavasti. Toki syön aika paljonkin välillä kun evästä kaapissa on, pärjään kyllä näillä viikonlopun yli varmaankin. Hunajaa ja kahviakin on, ostin myäs vastustuskyvylle hyvää inkivääriä mistä teen juoman. Olen pitkään juonut inkivääri juomaa, vantaan sininauhan sahatien talossa tein porukoille inkivääri juomaa tyhjiin konjakki pulloihin. Minä tykkään tekemästäni inkivääri juomasta, lämmitän sitä usein ja hunajan kanssa juon. Pitäisi tänään iltapäivästä tulla saviolta yhden rullatuoli kaverin, minua tapaamaan. No käyhän se tapaaminen näinkin jos nyt vaan kaveri saa taksinsa liikkeelle ja tulee paikalle. Toivotaan nyt että kaveri taksinsa saa liikkeelle on minulla sen kanssa tärkeää juttua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...