perjantai 3. lokakuuta 2025

Päivä mennyt väsyneenä rahapäivä oli tänään. Kävin apteekissa ja kaupassa sairas olo vieläkin jatkuu. Nyt alkoi raittius uuden verenohennuslääkkeen vuoksi mikä ei viinaa kestä.

Ostin melatonia uneen kun nukun niin pinnallista unta. Toivotaan että ne uneeni auttavat, on uni niin tärkeää sydänvikaiselle. Lopetin ryypyn oton kun tulee uusi verenohennuslääke minulle mikä on elintärkeä. Muutenkin minä en juoppona hautaan halua mennä, olen vaan niin herkkä kaveri että retkahdan helposti. Seurakin tekee kaltaisekseen kun tässäkin talossa juodaan muidenkin toimesta jatkuvasti. Olen pyytänyt talon väeltä anteeksi ja luvannut parantaa tapani eli raitistun jo terveyden takia. Kyllähän se juoppous on nähty ja se riittää olen ollut melkein kymmenen vuotta raittiinakin. Katson nyt mitä eteen tulee seniori ohajaaja tulee sossun kanssa ensi viikolla minua tapaamaan etsimme minulle päihteettömän paikan, mieluiten uskovaisen raittiin yhteisön.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...