torstai 2. lokakuuta 2025

Nukahdin aamusta hetkeksi kun väsynyt olin valvomisesta.. Kohta lähden kumminkin apteekkiin pyörälläni.

Yö meni valvoessa en jaksanut lähteä kaverin kanssa aamusta kaupoille. Lähden kohta kumminkin apteekkiin, kaupassa pitäisi kyllä jaksaa käydä. Ruokani on vähissä pitäisi jotain kevyttä tehdä, olemme tehneet kaverin kanssa aika paljon jauheliha ruokaa. Rasvaakin minulta on mennyt aika paljon, ja paistettua syötyä. Alkoi jo maksa ja haima varoittelemaan kun vielä ryyppyä otin. Nyt on ryypyt otettu kun tulee uusi verenohennuslääke minulle mikä ei alkoholia siedä. Eteisvärinäni sydämessä on jatkuva ja se on ikävää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...