perjantai 3. lokakuuta 2025

Pötkötin aamusta muttei oikein enää uni tullut. Yö meni aika valvoen vaikka melatonin illasta otin. Asiat vaan painaa mieltäni niin paljon että uneni kärsii pahoin.

Aika skarppi olo kumminkin join aamukahvit ja söin voileivän juustolla ja balkanin makkaralla. Otin vitamiinini ja sydänlääkkeet sekä visiplin ravintolisän. Hyvällä fiiliksellä kun lopetin ryyppäämisen, uusi verenohennuslääke vaatii täysin päihteettömyyden. Kuukauden päästä on kontrolli että olen lopettanut juomisen, silloin voivat aloittaa uuden lääkkeen. Kyllä elämän pitää voittaa enkä edes tykkää ryypätä, mutta herkkänä taitelija sieluna retkahdan helposti. Ja kun seura tekee kaltaisekseen, tulee seniori ohjaaja ja sossu ensi viikolla minua tapaammaan katsomme minulle päihteetöntä paikkaa. Haluan uskovaiseen yhteisöön missä olen ollut ennenkin ja selvänä pysynyt. JUMALAN RAKKAUS on ääretön sillä pärjää.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...