perjantai 3. lokakuuta 2025

Aamu lähti käyntiin en saanut enää unta vaikka valvoin paljon yöllä.

Söin tukevasti aamusta, keitin kahvit jos se vähän piristäisi. Enköhän jaksa pystyssä olla vaikka valvoin paljon viime yönä. Asiat vaan painaa mieltäni niin paljon että uneni kärsii siitä. Ostin eilen melatonia muttei siitä uneen mitään apua ollut. Valvoin kumminkin puoli yötä, nukun päiväunet jos vaan uni tulee. Olen kumminkin aika skarpissa kunnossa, join kupin kahvia jos se herättäisi kunnolla. Minunkin pitäisi lähteä apteekkiin ja kauppaan tänään, rahaa onneksi on kun en ole brändiä enkä kaljaa ostanut. Riittää minulle ryypyn ottaminen kun uusi verenohennuslääke ei kestä yhtään alkoholia. Elämän pitää voittaa siksi lopetin juomisen, en halua halvaantua tai kuolla eteisvärinäni takia siksi lopetin juomisen että saan uuden lääkkeen, mikä vaatii päihteettömyyden. Olen sitoutunut päihteettömyyteen että voivat uuden lääkkeen antaa. Muutenkin alkaa juominen meistumaan pahalta tulee siitä vaan harmia kaikkien kanssa. Eikä elimistöni enää kestä juomista niin kun nuorena.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...