tiistai 7. lokakuuta 2025

Tunnin päästä on lääkärin tapaaminen seniori ohjaajan kanssa olen vaan pirun väsynyt kello 2 herättyäni. Talomme touhujen takia uneni meni huonoksi.

Meillä on seniori ohjaajan kanssa tärskyt terveysasemalla A- rapussa kello 11.50 kohta lähden ajelemaan pyörälläni sinne. Menen ajoissa etten myöhästy lääkärin tapaamisesta. Onneksi on seniori ohjaajan mukaan yleislääkäri ei psykka, silloin en olisi mennyt jos olisivat taas alkaneet päätäni ruuvaamaan. Minulla ei ole mitään tekoa psykkan kanssa en ala hullun lääkkeitä syömään, millä elämäni pilataan täysin. Olen alkoholisti en mielisairas niin kun lääkärit sen käsittää. Vuosiin en ole syönyt mitään lääkkeitä ja hyvin voinut, opiskelin vertoksi vantaan sininauhan sahatien yksikössä hommasin myös hygienia passin siellä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...