sunnuntai 5. lokakuuta 2025

Vitutuksilla menee tämäkin pyhäpäivä kun ei mitään ole ei kavereita. Toki töppäsin kun brändiä otin kipuihin ja suruuni. Muitakin ryyppää talossa ja se hyväksytään.

Piti pahus tulla tähän taloon, piti vaan päästä vantaan sininauhan sahatien paikasta pois. Se narkomaani talo rassasi hermoa todella pahoin. Pahin kun alkoivat minultakin varastamaan viimenen ruokaraha hävisi liivini taskusta kaksi älypuhelinta ja nettiasema lähti. Ja viimeisinä iltoina siellä varastivat lahjaksi saamani hienon tikarin. Eli on nistit todella kyrpää sakkia, minulta hyväntekijältään viitsivät varastaa. Panin 24 tuhatta euroa menemään reiluun kuukauteen siellä sahatiellä. Äitini kuoli ja häneltä jäi pieni perintö, siskoni pani kaiken rahaksi. Onneksi tulee viikolla seniori ohjaaja ja sossu tapaamaan minua, haemme minulle päihteetöntä rauhan tyyssijaa. Olen niin herkkä että retkahdan helposti juomaan, seurakin tekee kaltaisekseen. En siedä juopuneita ollenkaan itse raittiina ollessani, mutta itse olen yhtä pölvästi sitten juovuksissa. Juopot olemme tälläisiä sekopäitä, olen selvinpäin ihan erimies. Tykkään hiljaisuudesta ja rauhasta viihdyn yksinkin kun vaan on ulkoiset olosuhteet semmoiset.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...