sunnuntai 5. lokakuuta 2025

Kaveri pyysi kaupalle olisi se antanut eilisestä puolikkaasta pitsasta rahan minulle. Pitäisi minun hakea ruokaa ym. mutten viitsi lähteä ihmisten ilmoille syön mitä kämpilläni on.

Ei vaan huvita ihmisten parissa olla olen niin erakko luonteeltani. Tulee vaan hankaluuksia ihmisten lähellä, piti minun muuttaa lappiin johonkin mökkiin kun kolmet perinnöt sain. Koira ja kissa kaveriksi muuta en olisi tarvinnut. En yhtään viihdy ihmisten parissa ne ovat niin ilkeitä. Paskaa vaan saan ottaa ihmisiltä vastaan siksi olin nuorena jo mielummin yksin metsään menin synkimpään yksinäisyyteen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...