Paskaa työntävät minulle illasta kolme Deprakinea ja yhden 15 mg. Olantsapiinin ne on ihan paska lääkkeitä. Onneksi aamusta ei tule mitään lääkettä minulle, olen aamusta melko virkku. Harmittaa joskus kun olen ollut lääkkeistä aamusta jo ihan sekaisin. Siksi vihaan näitä myrkyttäjiäni henkeen ja vereen. Mikä on suomalaisissa että syyttä tarpeettomana myrkyttävät omaa kansaansa. Suomalaisten hoitajien puheilla kellokoski Ohkolassa venäläiset lääkärit määräsi lääkkeitä. Toivon vaan suomen hoitohenkilökunnalle matkaa alempaan helvettiin. Niin paljon olen saanut suomessa suomalaisilta pahaa ottaa vastaan. Ja aina vaan tuntuu sama peli jatkuvan, kumma vaan kun kävi Ohkolan sairaalassa joku vuosi sitten kidutuksen vastainen komitea. Olisiko tulleet siksi kun minäkin taisin yhtenä kirjoittaa Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen. Paljon olen saanut aikaiseksi mutta työtä tuntuu riittävän.
On kyllä ihan perseestä kun vuosia pelleilen syöväni lääkkeitä. Sylkien ne vessan pyttyyn tai lavuaariin, pitävät lääkärit hoitajineen minun kunnossa olevan lääkkeillä. Mitä siis en ole edes syönyt, mutta kun muutaman otin kirjoitettiin ihan sossuja myöten että nyt olenkin sairas. Eikö se siis ole melko ristiriitainen asia kun en siis syö olen terve ja kun syön olenkin sairas. Miksi siis väkisin yritätte tehdä minut lääkkeillä sairaaksi.
Se vaan on psyykkeelle rasittavaa pelleillä kaiken aikaa henkilökunnan kanssa. Kumpi sitten on parempi näytellä vai olla oikeasti lääkkeillä sairas. Häviää lääkkeillä kaikki luovuus, taiteellisuus katoaa, päässä ei synny mitään kehittävää. Treenit jää, pyöräily jää, ja paha seksihalut ja kyky häviää kokonaan. Ja minulle on seksi todella tärkeä asia, toki rakkauttakin saisi elämässäni olla. Mutta se on liikaa saatanoilta että vievät panohalut miehiltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti