sunnuntai 30. marraskuuta 2025

Kyllä vituttaa rankasti kun menin Tuusulassa terveysasemalle kun luulin siellä katkon olevan. Olisi minulla ollut viina kontrolli 2.11.2025 päihteettömyydestä. Olisivat voineet uuden lääkkeen antaa eteisvärinääni mikä on jatkuvaa, se ei kestä yhtään viinaa mihin olenkin sitoutunut.

 Kusetettiin minua pahoin, olikin katko Nurmijärven terveyskeskuksessa, viikon olin siellä päihteettömänä ja kaikki näytti siellä hyvältä. Oli minulla siellä oma huone, telkalla ja suihkulla vessoineen. Tulin Nurmijärvellä ulkoa näin kaksi lanssin naista menevän hoitajien taukotupaan. Arvasin että koskee taas asia minua, ja tosiaan taas olin oikeassa. 

Tuli kyrpä naislääkäri sanomaan että siirretään minut toiseen sairaalaan suljetulle osastolle. En nyt tässä ala mainostamaan mikä sairaala on kyseessä. Kyllä niin saatanasti osaa vituttaa tämän maan sairaanhoito, luulin kun sain Nikinmäen Attendon pirun paikan lopetettavaksi että alkaa suma suomessa purkautumaan. Mutta mitä vielä, vitut on samoja hoitajia siltä ajalta toisissa paikoissa jatkamassa paskan tekemistään. Luulin ja uskoin että saan kansalaiset puolelleni ympäri maailman. Etteivät enää uskaltaisi minua kiduttaa suomessa, mutta ei vaan näin käynyt sama paska vaan jatkuu. 

Toki olen itse myös töpännyt ryyppäämällä jonkun verran. Mutten millään jaksa  selvänä vaeltaa muiden ryypätessä. Seurakin tekee kaltaisekseen ja vie mennessään herkän kaverin. Siihen vielä Äitini kuolema mikä kosketti minua kovasti. Kun en Äidistäni kuullut mitään yli 20 vuoteen, ainoana poikana olisi luullut että Äitimme olisi halunnut yhteyksiä pitää. Pitkään lusin hupiakin luulin että  siviiliin päästyäni Äitini sisarukseni ja poika perheineen olisivat yhteyksiä pitänyt. Kyllä on perkele tämän maan touhujen kanssa asiat ovat täysin perseellään. Tulisi nyt kunnon Diktaattori tähän maahan rauhan ruhtinas ja 12 hyvää neuvonantajaa luulisi että silloin alkaisi tässäkin maassa tapahtumaan. Päitä pitäisi tippua urakalla että parannusta tapahtuisi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...