maanantai 8. joulukuuta 2025

Päivä mennyt hyvin syöden, kirjoitellen, leväten, äsken oli iltapala meillä. Kohta tulee lääkkeet mitkä ihan paskaa on minulle, lopetan heti siviiliin päästyäni lääkkeet. Tulee lääkkeistään niin sairaaksi sivuoireet kovat

Olen ollut pitkään monissa paikoissa ilman lääkkeitään. Ja lääkärit hoitajineen ovat todenneet minut hyvä kuntoiseksi lääkkeillä, vaikken siis ole niitä edes syönyt. Mikä perkeleen oikeus on lääkäreillä ja hoitajilla pilata ihmisen elämä, hullun lääkkeillään. Ja on todella rassaavaa sylkeä lääkkeet viemäriin, ja esittää että hyvin toimii lääkkeet. Vuodesta toiseen pelleillä henkilökunnan kanssa, miksi siis pakotetaan myrkkyjä syömään. Kun olen sen näyttänyt turhaa olevan kohdallani. 

On vaan psyykkeelle todella rasittavaa pelleillä syövänsä lääkkeitä. Siksi se panee puntariin kumpi on parempi pelleillä syövänsä, vai syödä ja olla zompina. Psyyke lääkkeet vie kaiken elämisen halun häviää siinä tunteet kaikki treeni jää luovuus ihmisestä häviää. Elämisen halukin häviää monet tuttuni ovat siksi  tehneet itsemurhiakin. Ja paha kun viedään  seksi mieheltä kokonaan.

Häivyn vaikka suomesta huisin vittuun, että pääsen saatanoista myrkyttäjistäni eroon. Lääkäreistä hoitajineen, suomessa ei potilaat edes paljon puhu lääkärin kanssa kun se hoitajien puheilla määrää lääkkeitään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...