Hyvää olisi treenit tehneet tänään, olen niin saakelin kipeä koko kropaltani ollut monta päivää. En ymmärrä mistä johtuu koko kropan kivuliaisuus. En ole treenejäkään tehnyt moneen päivään muutama päivä sitten kävimme salilla.
En ole niin sanottuja sellijumppiakaan tehnyt moneen päivään. Eli ei johdu lihaskivut sieltäkään, ymmärtäisi sen jos olisin tehnyt omalla kropalla treenejä. Kaveri tekee joka päivä vissiin treenejä huoneessamme, mutta se onkin nuori kundi jaksaa se treenata. Täytyisi se tehdä tänään ainakin venytyksiä huoneessamme, saisi huomiseksi itsensä jo iskuun.
Kyllä venyttelyllä paikat aukeaa ja vetristyy. Olen nyt ollut pitkään paikallani, nukkunut paljon ja lepuutellut sängyllä. Kyllä se laiskottelu kostautuu ja paikat menee jumiin ja kangistuu. Katson nyt mihin minut taas pannaan ja sijoitetaan. Yritän päästä johonkin uskovaisten pitämään paikkaan. Missä olisi kuri ja herran rauha. Jos on ainoita vaihtoehtoja psyyke lääkkeiden syönti asumiselle. Silloin lähden kadulle kuolemaan, asuhaan sitä muitakin vanhuksia kadulla. Minä en varmaan kauaa kadulla eläisi, sairauksia on minulla jo sen verran. Sydämeni eteisvärinä välillä varoittelee ja astma ehkä alkanut vanhana uudestaan. Jatkuva koko kropan särky on outoa, kun eivät ole mitään siihen löytäneet. No joskushan täältä lähdetään olisihan se mukavaa asua uskovaisessa yhteisössä. Nukkua omieni parissa pois tästä ajanlaskusta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti