tiistai 9. joulukuuta 2025

Päivä mennyt syöden, leväten, koneella ja kynällä kirjoittaen. Kävimme oma hoitajan kanssa kanttiinissa ostin keksejä, karkkia, energiajuoman. Salilla kävimme siviilistä tutun treenarin kanssa pamppu vei talomme salille. Mutta olikin ikäväksi sali juuri silloin käytössä, eli meiltä jäikin sitten treenit tältä päivältä.

Hyvää olisi treenit tehneet tänään, olen niin saakelin kipeä koko kropaltani ollut monta päivää. En ymmärrä mistä johtuu koko kropan kivuliaisuus. En ole treenejäkään tehnyt moneen päivään muutama päivä sitten kävimme salilla. 

En ole niin sanottuja sellijumppiakaan tehnyt moneen päivään. Eli ei johdu lihaskivut  sieltäkään, ymmärtäisi sen jos olisin tehnyt omalla kropalla treenejä. Kaveri tekee joka päivä vissiin treenejä huoneessamme, mutta se onkin nuori kundi jaksaa se treenata. Täytyisi se tehdä tänään ainakin venytyksiä huoneessamme, saisi huomiseksi itsensä jo iskuun. 

Kyllä venyttelyllä paikat aukeaa ja vetristyy. Olen nyt ollut pitkään paikallani, nukkunut paljon ja lepuutellut sängyllä. Kyllä se laiskottelu kostautuu ja paikat menee jumiin ja kangistuu. Katson nyt mihin minut taas pannaan ja sijoitetaan. Yritän päästä johonkin uskovaisten pitämään paikkaan. Missä olisi kuri ja herran rauha. Jos on ainoita vaihtoehtoja psyyke lääkkeiden syönti asumiselle. Silloin lähden kadulle kuolemaan, asuhaan sitä muitakin vanhuksia kadulla. Minä en varmaan kauaa kadulla eläisi, sairauksia on minulla jo sen verran. Sydämeni eteisvärinä välillä varoittelee ja astma ehkä alkanut vanhana uudestaan. Jatkuva koko kropan särky on outoa, kun eivät ole mitään siihen löytäneet. No joskushan täältä lähdetään olisihan se mukavaa asua uskovaisessa yhteisössä. Nukkua omieni parissa pois tästä ajanlaskusta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...