lauantai 13. joulukuuta 2025

Vähän hiljaista on blogissani, pitäisi saada ihmisten silmät avautumaan totuuksille. Usko toivo ja rakkaus ja tärkein on rakkaus. Isän pojan ja pyhän hengen nimeen Aamen.

Saisi taas tapahtua maailman laajuinen hyvä teko maailmassa, että ihmiskunnan silmät taas aukeaisi. Ja usko taivaan isään vahvistuisi. 

Pyhässä Hengessä on niin hyvä vaeltaa, jokaisen taapertajan maan päällä. Usko siirtää vuoriakin sanotaan, ja se pitääkin paikkansa ketkä uskon ovat kokeneet sillä tasolla, että on heidät pyhä henki parantanut. 

Pyhässä hengessä on hyvä vaeltaa toistakaamme se vielä. Ylistää ei voi koskaan liikaa, se kuuluu kaukaisuuteen maan äärestä maan ääreen. Ikuisuudesta ikuisuuteen äärettömyydestä äärettömyyteen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...