Saisi taas tapahtua maailman laajuinen hyvä teko maailmassa, että ihmiskunnan silmät taas aukeaisi. Ja usko taivaan isään vahvistuisi.
Pyhässä Hengessä on niin hyvä vaeltaa, jokaisen taapertajan maan päällä. Usko siirtää vuoriakin sanotaan, ja se pitääkin paikkansa ketkä uskon ovat kokeneet sillä tasolla, että on heidät pyhä henki parantanut.
Pyhässä hengessä on hyvä vaeltaa toistakaamme se vielä. Ylistää ei voi koskaan liikaa, se kuuluu kaukaisuuteen maan äärestä maan ääreen. Ikuisuudesta ikuisuuteen äärettömyydestä äärettömyyteen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti