Ihmettelen hoitajan ajatusta, kyllä sille puhuin glukosaminista kollageenista jo mennessämme kauppaan. Minä en apteekkia siinä talossa huomannut missään olisin silloin varmaan hakenut klukosaminia.
Täytyy seuraavalla kerralla kysyä myös testosteroni tuotteen ostoa, jos henkilökunta on mukana siinä. Meni pitkään ennen kun sain kollageenin omista tavaroistani, monelle henkilökunnasta siitä sanoin. Että puhuvat siitä lääkärille kun se ei heillä sairaalassa reseptillä ollut.
glukosamini Kollageeni on minua ennenkin auttanut, en kyllä usko että se luuloa on, polveni ovat olleet pahasti kipeät. Jalkapallossa meni oikea polveni kentällä pahasti rikki Ambulanssilla jouduin sairaalaan, ja hoitaja sanoi ettei vasempaankaan ole enää muuta tehtävissä kun keinonivelen laitto. Että repikää siitä huumoria ettei glukosamini kollageeni auttaisi. Se on vaan tässä sairaalassa outoa ettei sitä millään saa edes itse ostettuna naapurin apteekista.
Samoin on minulle testosteroni tuotteeni on sitäkin siviili säkissäni. Nekin on vanhenevalle hyväksi olen niitäkin siviilissä syönyt ja hyväksi tuotteen todennut. Sitäkään eivät tässä sairaalassa anna edes reseptillä.
Mitä se niille kuuluu jos joku testosteroni tuotteita syö. Pitäisi niiden olla hyväksi niin moneen, tippuu jo 35 vuoden jälkeen testosteroni mieheltä. Masennusta, lihasmassaa lähtee, ja tärkein panohalut häviää pikkuhiljaa. Minulle on panohalut tärkeimmät ne eivät saa hävitä, olin niin aktiivinen nuorena.
Paneskelin aamuin illoin ketä vaan huvitti, pitivät naiset minua kovana hässimään nuorempana. Sain naiset antautumaan heti ensikerralla, osasin kiihottaa ne niin äärimmilleen. Todella harva nainen pystyi kiimaltaan, lähestymistäni välttämään. Olivat he ensi kosketuksestani jo polviin asti märkänä, ja lopun osaatte jo arvata. Rojut ränniin ja pohjia myöten, siitä se orgasmi tuli naisiini syntyi lapsia tai ei. En siitä välittänyt aina melkein panin paljaalla, sillä halusin ison perheen.
Naispanokaverini halusivat kanssani lapsia, niin monet minulle sanoi. Kai olin sitten niin kysytty kaveri, linnat vaan erakuoivat minut jäi naiskaverini. Silloin tällöin löysin jonkun panokoneen, naisen kenen kanssa sain pallit tyhjennettyä.
Olisihan noita vaimoehdokkaita ollut pitkin elämääni, nuoruuden panokavereitakin tuli uudestaan pari elämääni. Yksi sossun muija, vakuutusvirkailijaa, kolme pankkitoimi henkilöä. Olisi olleet naiseni hyvillä viroilla jos rikollinen olisin ollut, kai yskän ymmärrätte.
Olisin tällä ajattelulla ja Venkulan ajatuksella tyhjentänyt mitä tilejä vaan. Telkkoja meni taloihin paljon, meidän kautta. Vastaanotto narikalla olin yksin töissä, Riihimäen keskusvankilassa. Olisin varmaan ollut miljoona miehiä jos määrätylle uralle olisin lähtenyt. En alkanut organisoimaan mitään erikoista linnoissa.
Ehkä siksikin kun olivat tuomioni niin pieniä, lyhyillä kakuilla selvisin. Vaikka olikin siskoni sen aikaisen miehen isä Erkki Kyander ja kouluni johtaja opettaja Martti Oksanen Tuusulan kihlakunnan oikeudessa minulla usein lautamiehinä. Kovennettua laista piittaamattomana tuomitsivat minut usein.
Sillä saivat minulle kovennettuja tuomioita kuritushuone tuomiotkin lusineena. Saivat minulle pitempiä reissuja että pysyin selvänä, ja kunnossa monella tavalla. Pitkä hupituomioni mikä todella hupia minulle leivottiin. Se vaan rassasi pääni sekaisin, kostoa kaikille minulle paskaa tehneille sillä jaksoin lusia hupituomioni.
En vaan usko anteeksi antamiseen ja toisen posken kääntämiseen. On päälleni valehdeltu niin paljon, lukekaa mitä minulle on tehty. Todella kovasti ihmettelen etten oikeutta saa mistään. Miksi siis näin voi olla pahantekijät saavat anteeksi syntinsä, minä syyttäkin lusineena kärsin siviilissäkin edelleen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti