sunnuntai 14. joulukuuta 2025

Vähemmän olen tänään kirjoitellut ei vaan runosuoni ole kukoistanut tänään. Pitäisi saada taas tulemaan tekstiä sydämestä mitä jengi mielellään lukisi.

 Kunhan nyt vaan saisin rauhan ja rakkauden paikan, päihteettömän missä seuraakin olisi minulle. Joku uskovainen yhteisö olisi mukava paikka, parissa kunnon uskovaisessa paikassa olleena. Teko uskovaiset saavat kyllä  pitää paikkansa, ne ei minua kiinnosta. 

Niin paljon paskaakin olen saanut ottaa vastaan, vedetään uskovaisen roolia. Vaikkeivat he tiedä JUMALASTA yhtään mitään. Semmoisia ei PYHÄ HENKI KOSKETA yhtään. PYHÄ HENKI kun koskettaa ihmistä kokee sen muutkin ympärillä olevat helposti. PYHÄN HENGEN KOSKETUS on silloin käsin kosketeltavissa. 

Syntyy HENGEN VOIMASSA ihmeparantumisia uskovaiset sen kokee JEESUKSEN käsien parantavan voiman. Olen omakohtaisesti kokenut ihmeparantumisia nuorena miehenä. Monet sairaudet parantuneet JUMALAN parantavalla voimalla. Olen vaan herkkänä elänyt pahuuden vallassa ja ryyppymiehenä ollut.

Nyt pitäisi minun päästä pois sekopäisten lääkäreiden ja hoitajiensa vaikutusvallasta. Vuosiin en ole syönyt hullun lääkeitään ja toteavat  kummasti minut terveeksi, vaikken siis ole lääkkeitä syönyt. Mutta kun muutaman syön toteavatkin kummasti sossuja myöten että olen sairas. Eli miksi siis söisin hullun lääkkeitä. Mitkä eivät minulle yhtään sovi ja sekopäiseksi  tekee. 

Miten perkeleessä näin tekevät olen 12 kertainen kuritushuone vanki , ja minulla on laki ja lääketiede takana.  Isompi sossun herra sanoi minulle että ota kaikki vääryys kirjallisena ja lakimies siihen. Yksi lakimies sanoi, että on minulla laki ja lääketiede niin hyvin hallussa, että riittää kun hän tulee videolla keskusteluun mukaan. 

Sain jo Nikinmäen Attendon lopettamaan toimintansa. Luulin että alkaa suma Suomessa siitä purkautumaan. Mutta ei mitään sama saatanan paska vaan jatkuu toisissa paikoissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...