Tarvitsee sydän juttuni jo ympäri vuorokautista valvontaa olevaa paikkaa, sydämeni eteisvärinä välillä varoittelee. Nyt olin päihteettömänä kuukauden joten voivat uuden verenohennuslääkkeen määrätä, se ei kestä alkoholia kuulemma yhtään.
Muutenkin on turvattua asuminen valvotussa paikassa, jos yölläkin tulee jotain häiriötä. Katsotaan nyt mistä ja mitä paikkaa tarjoavat minulle. Kysyivät tänään video keskustelussa käykö kauempaakin paikka. Minulle kyllä sopii landeltakin mesta, pääseehän sitä autolla kylille.
Lääkäriin ja hammaslääkäriin pitää minun päästä nopeasti. Hampaani alkavat olemaan niin huonossa kunnossa, että poistoja on niissä paljon. Sydänvikaisen pitää huolehtia hampaistaan hyvin tulehduksia ei saa suussa olla. Voi tulehdus levitä sydämeen asti huonoista hampaista.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti