torstai 15. tammikuuta 2026

Aamusta olin hetken nippeleitä alakerran työtilassa plaraamassa. Menin pihatöihin ei hermo kestä paskaduuneja. Tilasin taksin kylille mutta lupasivat pääseväni talon autolla kun viimeksi jäin pois kyydistä

Tulihan se halvemmaksi talomme autolla kaksi pitsaa hakea, ja iso limu oli kalliita. Saisin nyt pyöräni äkkiä käyttööni ja kelit semmoisiksi että voisin pyöräillä. Eihän kylille ole matkaa kuulemma kun noin 8 kilometriä.

Helposti sitä pyöräilee tommoisen matkan vielä kun olisi kesä ja aurinko paistaa. Aurinko paistaa ja linnut laulaa taitaa tulla kesä. Kaljakin maistuisi minulle muttei uskalla leikkiä yhtään. Uusi verenohennuslääke menee mikä ei viina kestä yhtään. 

Mutta kipeä olen vaan kummasti ollut, pyörryttää minua ja muutenkin on huono olo. Olen saanut nukuttua paremmin nykyään. Nyt menen ajamaan hiukseni ja partani taidan ajaa kokonaan kaikki karvat naamastani pois. Menenkin ehkä aamusta parturiin en viitsi ihan kaikkea karvoitusta ajaa siistin vaan hiukseni ja partani. Onhan se siistimpi ajamalla vähemmän, siistimällä vaan. 

Omalla koneellani lähtee koko karvoitus naamasta ja hiukseni. Olenhan kaljuna hiukan kumman näköinen sekään karvaton kuosi ei sovellu minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...