torstai 15. tammikuuta 2026

Päivä menee työsalin merkeissä. Ei kyllä yhtään ne nippeli hommat kiinnosta, en ole niitä missään jaksanut tehdä. Olen ollut keittiöllä hommissa, nykyään en enää töissä ala urakalla olemaan.

On ne työsalin hommat täysin paska duuneja ei niissä ole mitään järkeä. Yritän nyt luistaa ne hommat täysin taas tässäkin talossa. 

Jos pääsisin talonmiehen hommiin, pihatöitä tekemään. Lumihommia tekemään jämiä ja roskia keräämään.. Olisi ne mukavampia hommia tekemään, omia hommia olisivat ne. Olen ennenkin tehnyt pihatöitä ja viihtynyt niissä hommissa. Olen jo siinä iässä ettei enää työt kiinnostaisi voisin jotain kahvin keitto puuhaa tehdä. Mutten mitään pakkoduuneja enää ala tekemään. On ne duunit jo ohi työsalien pakkotyöt. 

Vuosia sitten tein keittiöllä töitä työsaleilla urakalla  tein silloinkin hommia. Kyllä minulla aika kuluu muutenkin pyöräillen kirjoitellen koneella ja kynällä. Punttisalilla käyden aika kuluu hyvin. Taidan leikata hiukseni ja partani tänään parranajo koneellani. Koneeni leikkaa vaan kaiken pois siitä se on huono sillä ei saa tasattua määrämittaiseksi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...