perjantai 23. tammikuuta 2026

Harmi kun en osaa uutta älypuhelintani käyttää, on se täysin hebreaa minulle. Samoin harmittaa lihas ja nivelkipuni, aina jotain kielteistä tulee vastaan.

Mies hoitaja tulee kuulemma alkuviikosta töihin, ja sen pitäisi osata puhelinta käyttää. Voihan se olla vaan käyttäjässä vika on tämä niin hankala käyttöinen puhelin. Minulla oli varastetut sahatiellä Opon ja Honorin puhelimet, ne olivat helppo käyttöiset puhelimet. Johonkin ne hävisi siellä ja nettiasemani ruokarahani  hävisi ja hieno koristetikarini

Nyt katson netistä älypuhelimeni käyttöohjeita, jos sieltä niitä löytyisi pääsisin itse puhelintani käyttämään. Ei löytynyt Motorolani käyttöohjeita netistä. Vaikeaksi menee käyttö puhelimellani, täytyykö se mennä Hyvinkäälle samaan liikkeeseen mistä puhelimeni ostin. Uskon ja luulen vaan että on käyttäjässä syy puhelimeeni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...