lauantai 10. tammikuuta 2026

Kello on 15.40 alkaa ruokailu lähestymään. Joku sanoi etteivät pitsaa tuo tänne taajaman ulkopuolelle. Uskon kyllä että rahalla tuovat mihin vaan, voi vaan pitsa jäähtyä tänne asti tuotuna.

Katson nyt mitä ruokaa tulee, jos on huono ruoka tilaan taksin ja käyn kyliltä taksilla kaupoilta ruokaa hakemassa. Täällä on vaan huonoa kun ei ole kun A- talossa jääkaappi.  Keittiö on kyllä  A-talossa mutta pitää sekin pyytää auki jos kokkaa jotain.

Eli surkeaa on toiminta siltä puolelta, keittiö homma surkeaa pääsee jos pääsee keittiölle pyydettäessä. Harmi kun meni Tuusulan Hyrylässä vointini niin huonoksi. Että kaipasin ryyppy katkoa, ja uskoin siihen että se olisi ollut Hyrylän Terveyskeskuksessa. Tulihan siitä reissu minulle mutten jaksanut niiden meidän talon juoppojen kanssa. Alkoi vaan kunto menemään niin huonoksi. 

Olisin voinut hakea pari isoa brändi pulloa, siitä se olisi taas iloksi lähtenyt. En vaan jaksanut enää kahta sekopäätä talossamme, alkoivat he niin hankalaksi siinä. Ja mummot ja mammat hyväksyivät niiden touhut minä sain heti varoituksia talossamme. Sekakäyttäjiä ym. löytyi sieltä niin kun vantaan sininauhan sahatien paikasta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...