Nukuin vaan päiväunia, väsyttää niin kovasti lääkkeet minua. Psyyke lääkkeet väsyttää ja melatoni vielä siihen päälle. Kyllä tässä alkaa piristymään kevättä kohti mennessä, pääsee punttisalille rautaa vääntämään.
Katsoin juuri kotelostani monitoimi veitseni ei ollut niissä hammastikkua, mitä olisin tarvinnut hommissani. On minulla muutamat monitoimi veitset kotelossani.
Ovat kätevät monitoimi veitset saa niistä moneen tarvitsevaan tarpeeseen. On minulta kytät ottaneet yhdet monitoimi veitset ja hävinnyt muutamat. Monitoimi veitseni ovat moneen toimintaan, enkä niitä halua kytille menettää, ei luulisi niiden niihin puuttuvan kun niitä kaupasta saa ostaa.
Olen ostanut yhdet monitoimi veitset Prismasta ja kahdet Lidlistä mitkä ovatkin minulla pysyneet. Mutta Lidlin vehkeet ovatkin lusikka haarukka veitsi mallia. Ne ovat kun armeijan mallia ruokailu välineet ehkä siksi olen ne saanut pitää itselläni taskussani.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti