tiistai 20. tammikuuta 2026

Nukuin pitkään, menin työsalille myöhässä. Join kahvin ja lakaisin lattioita otin työsalilla löysästi.

 Vituttaa työsalin duunit kaikella tavalla en jaksa tehdä siellä yhtään mitään. Jotain nippeleitä pitäisi pakata pusseihin kymmeniä tuhansia. Ei perkule kiinnosta ne duunit, huuteleekin jo joku hoitaja joitakin jo työsalille. Eikö ole edes ruokatuntia meillä, töitä on vaan koko ajan. 

Lähden helvettiin koko paikasta jos tämä paikka on vaan pakkotöitä kaiken aikaa. Ymmärrän jos olisi puoli päivää töitä ja siitä lepoa puoli päivää.

On minulla kello 13 sossujen tapaaminen, toivotaan että olisi  tuttu sossu palaverissamme saisimme sen kanssa asioitani hoidettua eteenpäin. Sen kanssa meillä on synkannut niin  hyvin kaikki asiamme. On se saanut hoidettua asioitani pahuksen hyvin pöydät tuoleineen lamput ym. se on saanut hoidettua minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...