tiistai 20. tammikuuta 2026

Sossujen päällikkö sanoi että on minulle hyvä muisti muihin ikäisiini asiakkaisiin verrattuna. Minulla on ilmiömäinen muisti kunhan ei vaan muistiani rassattaisi lääkkeillä.

No heitin vaan lonkalta vuokrani entiseen asuntoon ja muitakin laskuja, ajatukseni pelaa kun partaveitsi. Ainoa huono puoli on lääkitykseni mikä jarruttaa ajatustani. Tänäänkin palaverissa naureskelivat henkilökunta jutuilleni. 

Lääkkeet vaan hidastaa ajatukseni kulkua sekä muutenkin häiritsee ajatustani. Psyyke lääkkeet ovat minulle niin pahoja myrkkyjä, jarruttaa ne niin paljon ajatustani. Välillä ajatus säteilee mutta muuten ajatukseni on hakuteillä. Kehuu ajatustani henkilökunta muistiani, herkkänä ajatukseni kulkee hyvin.

Olen ajattelija siksi ajattelen suuria ajatuksiakin. Elämän politiikan arkipäivää syntyjä syviä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...