maanantai 12. tammikuuta 2026

Oli äsken iltapala ja lääkkeet, mistä pitää päästä nopeasti eroon. Olen monessa paikassa ollut ilman lääkkeitä, ja hyvin pärjännyt elämässäni. Minulle ei sovi mikään psyyke lääke.

Katson nyt menenkö huomenna Riihimäelle ostoksille puhelin pitää saada vaihdettua sekä vaatteita ostettua. Rahaa menee kyllä paljon taas muttei mitään voi pakko mikä pakko. 

Puhelin ostokseni oli Hyvinkäältä hoitajan kanssa huono idea. Kun emme  sen kanssa mitään tienneet niistä. Myyjä löi Motorolani vanhanliiton puhelimen käteeni mitä en osaa edes käyttää. En varmaan enää löydä samaa ostaria enää Hyvinkäältä mistä löytäisin saman liikkeen. 

Eikä minulla ole kuittiakaan puhelimestani, mikä on huono homma sillä osoittaisin puhelimen ostoni. Saamasta liikkeestä saisin varmaan samaan hintaan uuden puhelimen. Sillä enhän tee tällä Motorolan luurilla mitään enhän osaa tätä käyttää. Enhän kyllä usko olevan kun käyttäjässä vikaa. Pitäisi saada Motorolan puhelimeni pakettiin takaisi. Silloin menisi se uudesta puhelimesta. Tämä oli jotain 60-70 euron hintainen

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...