tiistai 13. tammikuuta 2026

Kävin iltasuihkussa äsken kello 18.30 kello on nyt 18.45. Pääsen puhtaana reissuun hakemaan tavaroitani ja pyörääni. Katson huomenna puhelintani jossain liikkeessä jos osaisivat ne neuvoa sen käytössä.

Pitäähän tommoista puhelinta osata jossain liikkeessä jonkun käyttää. Kunhan nyt saan asetukset kohdalleen. Sieltä sen käytön oppii kantapään kautta. Liike mikä myy tämmöisiä puhelimia  osaa siellä myös niitä käyttää. Minä opin Opon puhelimeen käytön aika äkkiä.

Onhan kaikissa älypuhelimissa omat konstinsa käytössä. Minä opin Peijaksen sairaalassa yöllä rauhassa tutkien laittamaan Mobiilin ja facebokin Opon puhelimeeni. Ihan yöllisen rauhan ollessa sairaalassa sain kaikki laitettua puhelimeeni. 

Harvoin on sydän osastolla ihan rauhallista, mutta silloin oli ja siksi sain puhelimeeni kaikki asennukset laitettua. Toivotaan nyt että huomenna saamme puhelimeeni aseteukset laitettua yhdessä. Kyllä ne yhdessä pitää asetukset mennä kohdalleen. Olenhan ne ennenkin saanut asetukset kohdalleen. Eihän ne nyt voi niin mahdottoman vaikeita olla. Kahdestaan toisen kanssa menee ne mukavasti läpi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...