Olen taas keventänyt ravintoani kasvispitoiseksi. Tulen toimeen kevyemmälläkin ravinnolla, huomenna mietin hakea kumminkin amerigano pitsan. Siinä on vissiin kebab lihaakin, mutta katsotaan nyt löytyy sieltä kyllä kasvispitoisia pitsojakin.
Jos pysyisi täysin kasvispitoisissa ruuissa, pakkanen tuntuu paukkuvan nurkissa. Semmoista pauketta pakkanen pitää nurkissani. Kummallista pauketta se pitää nurkissani. Kai se nurkistani tulee en muuta keksi. Jatkuukin ääntely nurkissani, tuntuukin muuttuvan ääntely rapinaksi. Olisiko hiiret tai rotat asialla voivat olla, alkuun oli vaan äänet erilaisia.
Jos menisin taksilla kylillä noin 8 kilometriä jäisin sinne kaupoille, katsoisin siellä tilanteen. Olisi vielä matkaa toinen mokoma kylän keskustaan. Tulisin kylän keskustasta taksilla kämpilleni, tulisin keskustasta taksilla pitsa mukanani asunnolleni.
Lähtisikö joku kaveri mukaani voisimme käydä alkoholittomalla inkivääri oluella. Löytyisi kapakasta varmaan joku kuuma alkoholiton rommikin. Minä en enää viinan kanssa ala läträämään. Menee kaikki pieleen kaksi paikkaa lauloin pystyyn. Ja kolmet perinnöt join kaikki kurkusta alas.
Terveyteni alkoi reistaamaan sydän petti myrkytystila tuli jalastani en todella huumeista vaan rikki menneestä varpaastani. Uskon että meni varpaani rikki lyödessäni sen kellokosken sairaalassa pöydän jalkaan.
Siitä lähti ajan kanssa myrkytystila leviten varpaastani eteenpäin. Jouduin Peijaksen sairaalaan mihin en menne kun väkisin vietynä eli tajuttomana.
Kyllä siinä olisi ollut hyvä lähtökohta kolmilla perinnöillä alkaa elämään. Olisi siinä ollut hyvä startata elämisen alkuun. Toki kusettivat rahani kaikki minulta, piti minun juuri alkaa säästämään. Naisieni kanssa piti panna säästöön ja alkaa sijoittelemaan rahojani. Olisin fiksuilla säästökohteilla saanut rahani poikimaan pikkuhiljaa. Poikani siskoni sukulaiset eivät minusta välitä miksi siis elää yksinäistä elämää.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti