Kyllä todella ihmettelen kun toisen talon porukkakin kulkee meidän ovestamme. Ja oikein paiskaavat ovemme kiinni niin kovaan paukahduksen siitä kuuluu. Menee ovemme hiljaa kahvasta painaen nätisti lukkoon. Mikseivät siis tee näin kun ovemme ei mene lyömällä lukkoon, paukahtaa se vaan takaisin auki.
Olen ovemme toiminnan kokeillut monta kertaa, ja lyömällä se ei todella kiinni mene. Painamalla ja kahvasta painaen se toimii hyvin. Miksihän eivät tosiaan saa päähänsä, etteivät löisi oveamme kiinni. Herää siinä aina kun ovemme pamahtaa kiinni, niin kovan paukahduksen ovi pitää. Minäkin asun eri siivessä talossamme mutta hyppään melkein ilmaan niiden lyödessä oven kiinni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti