Nautin niin perkeleesti kun asianosaiset kuolee käsiini. Menee viranomaisia ja valehtelevia todistajia, nyt ne menee rulla tuoleilla ja rollaattoreilla. Menee heidän ohitseen autolla, prätkällä, tai pyörällä puhaltaa niin saatanan kyrvät ovat nurin. Toivon että vihamieheni satuttavat itsensä ja loukkaantuvat pahoin. Halvaantumista niille toivon ja syöpää ym.
Ihmettelen miksi päälleni puhuttiin paskaa, vääryydellä tehtiin minulle hupituomio. Minkä kaikki taloissa tiesivät, valehtelivat vähän kaikki päälleni. Pahimpiin paikkoihin heittivät ilman tuomiota kärsimään.
Mutta sen vaan sanon etten raamattuun siinä mielessä usko. Että antaisin anteeksi ja kääntäisin toisen poskeni siihen paskaan. Kiduttamiseni on ollut niin kovaa ja rankkaa että kostossa on ollut hyvä elää. Ja siksi olen jaksanut kostoa vaan ajatellen.
On kusipäitä jo sortunut elontiellä ja sortuu kaiken aikaa. Siitä minä nautin ja elän kusipäitten sairastuessa kenellä on syöpää kenellä muuta. Mitä enemmin ne kärsii sitä enemmän minä heidän kärsiessään nautin.
Jään Kaupungille 7.1.2026 keskiviikkona ostan vaatteita kysyn puhelimeeni neuvoja en siitä muuten ymmärrä mitään. On se motorolan puhelin ja minulle täysin outo. Olisi vaan pitänyt ostaa se helppo käyttöinen opon puhelin sitä osasin hyvin käyttää. peijaksen sairaalassa osasin yöllä laittaa siihen Mobiilin ja facebookin itse näkymään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti