Keskiviikkona olisi minulla Hyvinkään psykipolilla aamusta aika ja samaan aikaan olisi muutto. Katsotaan nyt kumma tehdään ensiksi, molemmat ovat todella tärkeät. Sossun hommaamat tavarani olisivat todella tärkeät, kun en ole koskaan saanut sossuista yhtään mitään huonekaluihin ym.
Toiset saavat ensiasuntoon kaiken tarvittavan miksen minä. Sitä todella ihmettelen olenhan hyvissä asunnoissakin asunut. Parketit, saunat olleet asunnoissani en vaan ole sitä ymmärtänyt miksen ole saanut ensiasuntoon tavaroita. Mietin jos veisin minivarastoon huonekaluni ja ostaisin untuvamakuupussin muuttaisin siihen asumaan.
Teltta siihen ja erakoksi asumaan, on vaan tuota tavaraa siunaantunut sen verran. Tietokone ym. sähkövehjettä mitkä tarvitsee sähköä. Samoin sairasteluni vaatii lanssin läheisyyttä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti